Virtual Regatta e-sejlads
07.04.2021 kl. 19.30 - 07.04.2021 kl. 21.00
Hjemmeadressen
Virtuel kapsejlads i en Coronatid.

Assens Sejlklub inviterer alle klubbens medlemmer til at deltage i virtuel kapsejlads. Kapsejladsprogrammet er Virtual Regatta programmet, som kan afvikles på PC, Tablet eller Smartphone. Spillet spilles af 6000 danskere og er udbredt til hele verden. Læs om Virtual Regatta i publikationen E-Sejlsport fra Dansk Sejlunion, som i øvrigt anbefaler deltagelse. Det anbefales at gennemføre de 2x5 prøvelektioner og finde en ligesindet sejlerinteresseret partner som man kan øvesejle med ved samme bord.

Spillet er gratis. Klubben betaler de nødvendige abonnementer for at kunne oprette og gennemføre sejladserne.  Tilmelding under EVENTS nødvendig af praktiske årsager.

Første sejlads blev gennemført onsdag d. 3. feb. kl 20. Dernæst følgende onsdage kl 19.30 indtil sejlsæsonen begynder.