Fællesspisning / Foredrag om Sejlads og samarbejde
20.03.2024 kl. 18.00 - 20.03.2024 kl. 23.00
Assens Sejlklub
Beskrivelse

Foredraget er af Anders Kronborg Kjær, en særdeles erfaren sejler og underviser på Oure. I foredraget vil han give forskellige opskrifter på, hvordan man bedst får gang i skibet.

Nogle få af Anders’s eksempler på, hvad der kan opstå af kommunikative og samarbejdsmæssige udfordringer, når en besætning er under pres.

• Skipperen på den båd du sejler med kommanderer med alle i stedet for at lade dem gøre deres arbejde.
  • Noget er gået galt og nu sidder alle og råber ad hinanden og i munden på hinanden.
  • Alle bliver ved med at snakke om noget, der er sket tidligere i sejladsen og I bliver derfor ved med at tabe mere og mere.

Det er blot nogle få eksempler på, hvad der kan opstå af kommunikative og samarbejdsmæssige udfordringer, når et hold er under pres.

Kom til endnu en spændende aften i Assens Sejlklub

Fællesspisningen koster 100 kr. pr person, drikkevarer købes i klubben, men foredraget er gratis.

Fællesspisningen foregår som TA SELV, man henter selv service og mad OG man aflevere selv servicen tilbage, på forhånd mange tak.

I den forbindelse vil klubben gerne have 2 frivillige til at hjælpe Kirsten i køkkenet, fra kl 17:15, med at sætte maden, tallerkner, glas og flasker frem og tilbage. Du kan tilmelde dig neden for, tak.

HUSK  AT  UDFYLDE  ANTAL  DELTAGERE  NEDEN  FOR

.