Klubmodul henter siden
Hans L Petersen

03.01.2018
  17:45
Palle Isaksen, Thorøhuse  "Neri" - C72 har indsendt indlægget: "Hvad får jeg for mit kontingent i Assens Sejlklub".  Indlægget finder du under KLUBAKTUELT / FRA SEJLER TIL SEJLER.  Giv din mening til kende gerne her i FORUM.
Lone Storgaard

04.01.2018
  12:00
Tak til Palle for at gøre opmærksom på de værdier der også ligger i vores dejlige sejlklub. Opmuntrende læsning :-) Mange hilsener Lone
Richardt Andersen

16.02.2018
  14:12
Citat
Til generalforsamlingen har "Boost din forening" samlet alle de tilbud som klubben faktisk kan give sine medlemmer. Derudover kommer "Boost din forening" også med en masse mulige tiltag vi kan tage under de nuværende fysiske rammer.
Vi har udarbejdet et katalog til inspiration, som vi vil fremvise den 22. februar. Mød op den 22. og kom gerne med yderlige ideer til hvordan vi får 100 nye spændende medlemmer og en endnu bedre klub for dem der allerede er medlem.

Med mange sejlerhilsner Richardt (F31)