Præcisions Regatta 19. sept 2021

Assens Sejlklub inviterer ”Alle os der ligger i Assens Marina”

til

Præcisions Regatta

Søndag d. 19. sept kl 10

Skippermøde i Assens Sejlklubs lokaler kl. 10

Alle både i Assens Marina inviteres til at deltage i en præcisions sejlads over 2 omgange på en bane lagt ud til at vare 30-45 min. for en gennemsejling. Hver enkelt båds tidforbrug måles fra land (og hemmeligholdes) på første gennemsejling og anden gennemsejling, skal være så tæt på første som muligt. Den båd som har den mindste forskel i tid på første og anden gennemsejling, har vundet. Bådens hastighed 2- 5 knob. Deltagergebyr 100 kr.

Det samlede deltagergebyr udsættes som præmier til de 2 mest præcise sejlere.

Bindende tilmelding på e-mail til Tursejlerudvalget på e-mail: hlp@veller.dk .

Efter regattaen er der suppe i Assens Sejlklubs klubhus til 45.00 kr pr person. Drikkevarer købes separat.

Ønsker du suppe efter sejladsen angiver du antal personer på den bindende tilmelding og betaler sammen med tilmeldingen med Mobile Pay 36783. Husk at angive navn på såvel skipper som båd ved Mobile Pay betalingen.

Seneste tilmelding er fredag d. 17. sept kl 20.

Max deltagende både: 30

Regattaen aflyses i tilfælde af dårligt vejr ( middelvind over 8 m/s ) og de indbetalte beløb vil blive tilbageført.

Vi ses til en fornøjelig kappestrid på ” præcision” og regattaen må gerne blive en tradition.

Tursejlerudvalget

17.09.2021