PLIMSOLLERNE – Assens Sejlklubs Seniorudvalg

Alle Assens sejlklubs medlemmer er velkomne til alle møder og aktiviteter.

Aktivitetskalender 2024.

Udvalget har fastlagt datoerne for aktiviteterne i det kommende år.

Vi fortsætter med at mødes hver torsdag aften kl. 19.00 i månederne januar - februar - marts - april - maj - september - oktober- november.  Her får vi en snak om sejlads, vejr og vind og verdenssituationen.

I denne periode vil der af og til være aktiviteter f.eks. virksomhedsbesøg eller foredrag. Nærmere fremkommer.

Medbring selv kaffe/the/kage.

I sommerperioden mødes vi torsdag den 6. juni – torsdag den 4. juli og torsdag den 8. august kl. 18.00.

Efter vejr og vind bliver der tændt op i grillen eller hygge i klubhuset.

Øvrige aktiviteter er fastlagt således:

April/maj: Forårstur i bil – nærmere fremkommer.

Torsdag den 2. maj kl. 18.00 – forårssamling med spisning.

Torsdag den 31. oktober kl. 18.00– efterårssamling med spisning og valg til udvalget.

Torsdag den 12. december kl. 19.00 – juleafslutning.

Plimsollerne har ikke længere ansvaret for standermaten så derfor er den udgået af aktivitetskalenderen.

På gensyn.

##############################

PLIMSOLLERNE – Assens Sejlklubs Seniorudvalg.

Alle Assens sejlklubs medlemmer er velkomne til alle møder og aktiviteter.

Aktivitetskalender 2024.

Udvalget har fastlagt datoerne for aktiviteterne i det kommende år.

Medbring selv kaffe/the/kage.

I sommerperioden mødes vi torsdag den 1. juni – torsdag den 6. juli og torsdag den 3. august kl. 18.00.

Efter vejr og vind bliver der tændt op i grillen eller hygge i klubhuset.

Øvrige aktiviteter er fastlagt således:

April/maj: Mulig forårstur i bil – forslag modtages .

Torsdag den 20. april kl. 18.00 – forårssamling med spisning.

Torsdag den 26. oktober kl. 18.00– efterårssamling med spisning og valg til udvalget.

Lørdag den 25. november kl. 13.00 hyggeeftermiddag med juleklip m.v.

Torsdag den 14. december kl. 19.00 – juleafslutning.

På gensyn.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤