Gourmet ombord 7. marts

Kender du det?

At aftensmaden på båden tit bliver et stykke kød til grillen, og en hurtig – lavet salat.

Nu er chancen der for at lære noget nyt. Vi er så heldige, at Susanne Debie har sagt ja til at komme i vores sejlklub lørdag den 7. marts 2020 klokken 17.00

Susanne vil komme med ny inspiration til 4 lækre retter.

Det bliver retter der kan tilberedes på to gasblus, og vi laver maden sammen i grupper.

Susanne er uddannet kok, og samtidig er hun temmelig erfaren i mad til søs, da hun sammen med sin mand har sejlet på verdenshavene i 8 år.

Aftenen bliver som følgende:

-          Der bliver lavet 4 grupper a 6 personer.

-          Susanne har handlet 4 kasser med mad, og hver gruppe får en opskrift til at lave en ret.

-          Susanne hjælper os undervejs.

-          Når retterne er færdige, spiser vi sammen.

-          Alle får de fire opskrifter med hjem.

Der kan som sædvanligt handles øl/vin og vand i sejlklubben til billige penge ??

Da der kun er plads til 24 i alt, går det efter først til mølle-princippet.

Det bliver en super hyggelig aften – sikkert også megen latter, så skynd dig at melde dig til. Tilmelding senest den 20 februar 2020

Pris pr. person er 100,- kr

Med venlig hilsen Tursejlads udvalget.

20.02.2020
07.03.2020 kl. 17.00 - 07.03.2020 kl. 23.30