Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kapsejladsregler

Regelkursus:

Assens Sejlklub vil gerne invitere til kursus/oplæg vedr. kapsejlsregler søndag d. 24. marts kl. 10.00. Vi har været så heldige, at Hans Vengberg vil varetage denne vigtige opgave. Hans har stor erfaring med emnet. Han er international dommer og dømmer i den danske og tyske sejlsportsliga. Han har deltaget som juryer i diverse internationale stævner – Europa og verdensmesterskaber. Hans Vengberg er desuden tilknyttet sejlerlandsholdet som regelrådgiver. Er helt sikker på han kan lære os lidt, så vi får nogle endnu bedre kapsejladser her i Assens. Middelfart sejlklub er også inviteret med til dette kursus.

Kurset vil ca. tage 2 timer. Efterfulgt af en let frokost. Der er en lille betaling på 50 kr. som går til vores frokost.

Mvh

Kapsejladsudvalget