Velkommen til Assens Sejlklub

Assens Sejlklub byder alle velkommen, uanset om du ejer en motorbåd, sejlbåd eller blot er interesseret i det maritime liv og de sociale aktiviteter vi tilbyder. Vores klubhus ligger smukt midt i Lillebælt på Assens Næs og tilbyder perfekte sejlmuligheder inden for en dags sejlads. Med mere end 100 års historie tilbyder klubben fine undervisnings- og opholdslokaler samt en dejlig grøn grillplads til uforstyrret hygge.

Vi er en forening med cirka 150 medlemmer og ledes af en bestyrelse med flere afdelinger, som du kan finde i topmenuen på vores hjemmeside.

I Assens Sejlklub kan du lære om teori og praktisk sejlads til Duelighedsbevis og Speedbådskørekort gennem vores Sejlerakademi. Find mere information under Afdelinger/Sejlerakademiet.

Du kan også deltage i vores onsdags-kapsejladser eller tage med på nogle af de kapsejladser og ture vi arrangerer i hele Lillebælt. Se mere under Afdelinger/Kapsejlads.

Vores årlige aktiviteter/Events omfatter foredrag og fælles sejlture, og du kan finde detaljer under "Event" på forsiden og under Afdelinger/ Klubliv.

Forbered dig på din sejltur med: Vejrudsigten og Sejlads vejrudsigt

Assens Sejlklub er medlem af Dansk Sejlunion.