Klubmodul henter siden
Bådelektronik i interessegrupper
Tilmeldingsfrist er overskredet

Onsdag d. 13. dec. 2023 kl. 19.00

My Boat Electronics v. Lars Kristensen, Helsingør: Bådelektronik i interessegrupper.

Lars Kristensen har over tid udarbejdet en serie undervisningsprogrammer, der vil kunne give fritidssejleren en mulighed for at sætte sig ind i bådens elektriske  /elektroniske funktioner og installationer.

Assens Sejlklub har aftalt med Lars Kristensen, at disse kurser kan anvendes i studiegrupper i sejlklubbens regi således, at sejlere med fælles interesser sammen kan gennemføre et eller flere kurser i klubben efter indbyrdes aftaler.

Sejlklubben køber de nødvendige licenser hos My Boat Electronics i en aftalt periode, og undervisningsprogrammerne må ikke kopieres fra sejlklubbens licenser.

Klaus Bøggild har selv gennemført de fleste kurser og vil d. 13. dec. demonstrere, hvordan kurserne afvikles og på aftenen vil vi få mulighed for at gennemse et eller to sikkerheds moduler.

Herfra skal vi beslutte os for nogle studiegrupper interessegrupper og lave indbyrdes aftaler om gruppernes gennemførelse.

Se mere på www.MyBoatElectronics.com  og læs mere om modulernes indhold.

Tilmeldte
13 /80