KLUBLIV

Formålet med arbejdet i udvalget for klubliv er at skabe fællesskab igennem arrangementer såvel i klubhuset som på vandet. Omdrejningspunktet er primært at dele erfaringer og oplevelser omkring vores fælles interesse sejlads, uanset om det er for sejl eller motor.

Arrangementer

• Foredrag i vinterhalvåret, fra vedligehold af både til beretninger fra sejlere på tur
  • Fællesspisninger i vinterhalvåret holdes en gang om måneden på en onsdag, her holder vi kontakten igennem vinteren, ofte i forbindelse med et foredrag eller andet arrangement.
  • Grill aftener afløser fællesspisningerne fra april til september, foregår fredag og tanken er at man kan mødes til hyggeligt samvær inden weekend-turen starter.
  • Fælles turer, et eksempel er vores traditionsrige Pinsetur som starter med skippermøde og rundstykker, sejlads til fremmed havn, hvor vi mødes og griller kl. 18.00.
  • Fredagsbar, er en gang i måneden fra kl. 15.00 til 18.00, hvor det er muligt at købe månedens drink, eller en øl/vand efter smag, og dele erfaringer og historier.
  • Hyggesejlads, vi mødes torsdag og aftaler aftenens sejlads, har du brug for at få en mere erfaren sejler med på din båd, eller vil du bare gerne ud at sejle, så er det muligt her

Alle arrangementer planlægges m.v. af udvalget, men ved selve arrangementet må medlemmerne gerne deltage i det praktiske så alle kan deltage og få et hyggeligt arrangement.

Gode idéer er velkomne

Ovenstående arrangementer er ikke udtømmende og har du gode ideer er de velkomne, du tager blot fat i et af udvalgets medlemmer.

Udvalget består af

Peder Roar     tlf: 23 40 72 19    mail: peder.roar@icloud.com     Udvalgsformand

Klavs Sørensen    tlf: 40 18 01 05    mail: kts@newmail.dk      Torsdagssejlads

Klaus Bøggild    tlf: 40 16 94 10    mail: klaus.boggild@icloud.com     Kasserer og udvalgsmedlem