Klubmodul henter siden
Ø-weekend juni AFLYST pga. dårligt vejr!
Tilmeldingsfrist er overskredet

Banen offentliggøres på skippermødet for at tilpasse banen til vejret.

Der sejles efter omvendt respit for kapsejlende både, mens turbåde sejler umiddelbart efter skippermødet.

På skippermødet medbringer du en kopi af dit målebrev (du kan også vise det på telefonen hvis det er nemmere).

For de både der ikke har gyldigt målebrev skal der forevises en testberegning fra Websejler.dk som så vil blive brugt som udgangspunkt for din deltagelse i kapsejladsen.

Hvis du ikke ønsker at deltage som kapsejler tilmeldes du automatisk som tursejler.

Ved skippermødets afslutning modtager du din starttid. Første båd starter kl. 10.00.

Efter dagens sejlads mødes vi i klubhuset og nyder den medbragte mad og hygger nogle timer.

Om søndagen sejler vi en ny bane og der er mulighed for at revanchere sig.

Den samlede vinder af ø-weekenden kåres når dagens sejlads er slut Laveste pointtal vinder.

Tilmeldte
4 /100
Tilmeldingsfrist
07.06.2024