Gourmet ombord

Vi gentager succesen!

"Gourmet ombord. Inspiration til kabyssen"

Kun 30 deltagere.

Kender du det?

At aftensmaden på båden tit bliver et stykke kød til grillen, og en hurtig – lavet salat.

Nu er chancen der for at lære noget nyt. Vi er så heldige, at Susanne Debie igen har sagt ja til at komme i vores sejlklub lørdag den 22 april 2023 klokken 17.00

Susanne vil komme med ny inspiration til 4 lækre retter.

Det bliver retter der kan tilberedes på to gasblus, og vi laver maden sammen i grupper.

Susanne er uddannet kok, og samtidig er hun temmelig erfaren i mad til søs, da hun sammen med sin mand har sejlet på verdenshavene i 8 år.

Aftenen bliver som følgende:

- Der bliver lavet grupper med 6-7 personer.

- Susanne har handlet 4 kasser med mad, og hver gruppe får en opskrift til at lave en ret.

- Susanne hjælper os undervejs.

- Når retterne er færdige, spiser vi sammen.

- Alle får de fire opskrifter med hjem.

Der kan som sædvanligt handles øl/vin og vand i sejlklubben til billige penge ??

Da der kun er plads til 30 i alt, går det efter først til mølle-princippet.

Sidste gang var det en super hyggelig aften, med megen latter, så skynd dig at melde dig til. Tilmelding senest den 6. april 2023

Pris pr. person er 150,- kr

Tursejlads udvalget.